mandag 15. mars 2010

Blogg fra iPod

Hallo! Nå sitter jeg og leker med ipoden til Håkon mens han ligger ved siden av meg og sover.. Som dere sikkert har fått med dere fikk han blindtarmbetennelse i helgen og måte hasteoperere på lørdag! Vi hentet han på sykehuset på søndag, da var han ganske redusert stakkar... Det gikk bedre utover dagen, men når vi skulle legge oss fikk han sterke smerter og slet litt med ene lunga så da var det inn på sykehuset igjen! Han sov der i natt, men nå er han på bedringens vei ser det ut til! Så vi får håpe han ikke sliter til natta igjen! Har forresten snakket med min nye sjef, tihi, og det kan hende jeg ikke skal begynne å jobbe før etter påske! Det er jo litt dumt, men men, jeg har i alle fall fått jobb! Wohoo! Det var rett og slett fordi det tok visst litt tid med utstyret de har bestilt og papirarbeid.. Jeg gleder meg til å begynne, uansett når det er! Nå skal jeg kose litt mer med søte gutten min:) adios!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D