tirsdag 9. mars 2010

Daff

nå sitter jeg her i daffedressen min og spiser tomatpure mens jeg lærer meg excel... oh yeah! må jo være litt forberedt hvis jeg får jobben som it et eller anna.... spanandes..

8 ting du (kanskje) ikke visste om meg:
- jeg elsker tomatpure! mævler det som godteri nesten =)
- jeg er uhelbredelig fan av pilotbriller
- jeg digger når grandiosaen er liiitt brent, for da blir det så gode, sprøe kanter
- macchu picchu er mitt number one reisemål
- jeg digger rosa, MEN det betyr ikke at jeg har lyst  på rosa bil og rosa hus for det :P
- digger å røyke shisha ;)
- jeg har lyst på en salamander, men det må være en som spiser frukt, orker ikke fore dem med ekle mark:P
- pleide å stå opp om natta og spise en skje med rømme...

6 kommentarer:

  1. det med rømma overraska meg skikkelig når du fortalte det her om dagen! men visste vel stort sett alt på lista nå..:)

    SvarSlett
  2. søstra mi du vettuuuuuuu, gla i rei!!!

    SvarSlett
  3. Ikke hver natt vel? haha.. :P Ikke bra for tenna;) kanskje ikke det verste heller..

    Du er søtrar da ;)

    SvarSlett
  4. hehe nei ikke hver natt, men ofte etter vi hadde tatt taco og sånn i gule huset! =) når vi hadde rømme stående liksom..

    forresten... kom på et minne! (som dere sikkert er drit lei at jeg minner dere på) når gm skulle koke kakao i leiligheten vår i elfag bygget, og sto i stua og hadde fuuuull kontroll ;) ooogså kokte det over ;) tihi!!

    SvarSlett
  5. hahahahahahha , du er søt krish=) så søt at jeg må le =)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D