torsdag 10. februar 2011

Uniform

I klesveien er jeg veldig forskjellig. Jeg elsker å gå i hettegensere, gjerne med noe kult/ søtt motiv. Yndlingene mine er jo Care Bears genseren min og dragegenserne mine. Jeg er heller ikke fremmed for å dra på meg et par spøkelsesøredobber og kakekjede.

Men. Blir jeg oppfattet som useriøs, ikke så flink, på jobben når jeg går sånn kledd? Jeg liker også å pynte meg litt i klesveien og går stadig i en fin cardigan eller andre "seriøse" plagg. Men som sagt så drar jeg jo på meg Donald t skjorta mi en dag liksom. Jeg er litt redd for at jeg blir oppfattet som useriøs da. Jeg kan jo skjønne det, her jobber jeg med innkjøp også tropper jeg opp med klæer som blant annet sier: "come to the dark side, we have cookies". Men jeg klarer liksom ikke bestemme meg for om jeg skal bry meg om det eller ikke. Jeg vil gjerne bry meg, helt seriøst, det hadde jo vært fint å gå fint og profesjonelt kledd til enhver tid! Men så er det det da, så står jeg der om morran og skal velge klær også ser jeg den baggy buksa mi og en kul t skjorte, også blir det det. Igjen.

Hva syns dere? Burde jeg skjerpe meg? Sånn helt seriøst liksom, burde jeg stramme inn litt i klesveien? Hvor syns dere grensen går? Kan jeg ha på meg "profesjonelle" klær, men løse opp litt med sprøe øredobber eller et kakekjede?

Er usikker jeg altså... Men nå skal det sies at jeg tenker over det de dagene jeg skal ha møter eller ut og møte andre mennesker på sykehuset, så tar jeg på meg noen fine klær! Jeg gjør det! Så sånn sett er det stort sett på kontoret og sammen med mine nærmeste kolleger jeg går sånn kledd. Help me!

1 kommentar:

  1. jeg mener du skal gå i litt uhøytidelige klær når det passer seg sånn og finere klær til møter, større lunsjer.. o.l.. :D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D