mandag 21. februar 2011

Lysere tider

I dag når jeg gikk ut av døra, var det LYST! ikke fullstendig lyst, men så lyst det kan bli før det er fullstendig lyst! Det var en merkelig setning, men poenget er at nå er det lyst om morran, og jeg er LYKKELIG! Lyst ute når jeg står opp er en av de tingene jeg er virkelig glad i og som gjør livet litt lettere å leve, i alle fall gjør det lettere å stå opp om morran. SOLA jeg ønsker deg VELKOMMEN!! :D Nå mangler det bare litt mer varme og smelting, så kan Conversene og skjørtene komme tilbake! Jippi :D

Hadde forresten en herlig helg, med bursdagsfeiringer og annet kos! I går var vi hos Pi og dama i det nye huset, og grilla i utepeisen dems, og akte i den syke akebakken rett ved siden av huset! På en gummiring! Det var utrolig artig, gikk FORT! Skal snart tilbake dit og teste den bakken (og utepeisen!!) snart igjen ja, det er ett som er sikkert! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D