mandag 7. februar 2011

Det er meg og Terje Håkonsen vett....

På lørdag var vi i bakken! Jeg prøvde snowboard for første (jeg sier første, forrige gang teller ikke) gang! Jeg knota og surra noe helt jævlig, men jeg hadde flotte og inspirende og snille mennesker med meg som ikke ble oppgitt (det ble jeg over meg selv :P) men som bare var snille og hjalp meg til å klare det! Etterhvert gikk det bedre! Ikke at jeg suser nedover bakkene, men jeg fikk det da i alle fall til etterhvert og begynte å stå mer enn jeg datt! Fikk litt progresjon til å være første gangen syns jeg altså! Det var kjempemorro! Jeg vil mer! Ble helt syyykt sliten da, uvante muskler å bruke, i alle fall så mye, så er gaaanske støl nå ja! Øm i hele kroppen ;) hehe... men det var sinnsykt morro og det ga mersmak ja! :)

Møtte Bjørn Egil gjorde vi og, han jobbet der i bakken! Koselig :)

2 kommentarer:

  1. Oi, han er lenge siden jeg har sett :)hvordan går det med han?

    SvarSlett
  2. han så ut til å ha det bra han :) fortsatt sammen med dama, og jobber i firmaet til faren og i bakken i drammen annenhver helg :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D