torsdag 24. februar 2011

Trip down memory lane

Husker dere det godteriet som man ofte fikk på tåteflasker, sånne små kuler? De var egentlig litt ekle de.... ble litt kvalmandes.
Samma med de der godteri kjedene! De var liksom litt gode, men man var kvalm og lei før man kom kvartveis rundt kjedet.
Men en ting jeg savner litt, er de er små pastellfargede tyggisene, i gjennomsiktig innpakning. De var gode de! Og Riegel sjokoladen! Den bitte litte sjokoladen i sølvpapir :) Goood!

Men var det egentlig noen som likte Soho? Jeg syns den smakte for mye youghurt! Kanskje en grunn til at den forsvant fra markedet...


Men noe som ikke burde forsvunnet fra markedet er Blues sjokoladen!! Å husker dere den eller?? Seriøst, det var yndlingsjokoladen til meg og Ub, den var god den!



Og for ikke å glemme Disney sjokoladen! Den og var steike god! Med hvit sjokolade i midten. Den savner jeg!


Og Shio brusen! Den med appelsinsmak! Nam nam, det er jo en SYND at den er borte!


Og snack pack! Det var en skikkelig klassiker en stund! Det spiste vi mye av, remember? Var vel rundt gule huset perioden eller noe... Den var jo skikkelig god! Eller... finnes den fortsatt? Nå ble jeg veldig usikker... 
Og selvfølgelig, noen som husker Slime Slurps eller? Å, det hadde jeg og søs dilla på det. De var dritgode!!
Og sist, men aldeles ikke minst, Smarties isen!! Åååå, hvor mye har vi ikke kost oss med DEN dere??
Hehe, fast innslag på tirsdagskvelden sammen med Ally McBeal og Friends :D



Velkommen tilbake, anytime dere!!
Noen andre som savner andre ting?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D