fredag 1. oktober 2010

Kyllingwrap

Et middagstips her dere! Eller lunsj, eller kveldsmat, eller... You name it :) Anyways, here goes!

Du trenger:
- taco lefser
- kyllingkjøtt (ribb en ferdig grilla eller kjøp salatkjøtt eller stek en filet)
- sweet chili saus
- salat
- mais (eller paprika eller tomat eller hva du liker best)
- cashew nøtter

Sååå, er det bare å eventuelt dele opp kyllingen og blande den sammen med så mye sweet chili saus som du liker. Smak til!

Varm lefsene og legg i salat, kylling med saus, mais etc og til slutt: dryss over lett hakkede cashewnøtter. Rull sammen og spis! Nam nam NAM om du spør meg :) Jeg kom på ideen selv :D Nesten da... Jeg og Håkon spiste noen sånne lefser for lenge siden, også kom jeg på det i går og fant fram til ting jeg tenkte kunne være godt i en sånn lefse og voila :) Fiks ferdig middag! Som for så vidt er ganske rask. Og hvis du har alt klart stående i kjøleskapet er det jo veldig lett å lage seg som frokost, lunsj, kvelds osv.. :)

Enjoy :)

Glemte å ta bilde av det... :P

Jeg vil forresten gjerne ha middagstips tilbake! Gøy å prøve ut nye ting :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D