torsdag 12. februar 2009

Høyskole

jeg liker høyskole =) selv om det til tider er masse stress og mye som skal gjøre, så har jeg jammen hatt mange slække dager også! og for en frihet! har man lyst til å gjøre noe en dag, så gjør man det, og kan utsette arbeidet til dagen etter =) eller man er trøtt en dag, da sover man og kan jobbe senere på kvelden =) så selv om jeg nå er ganske lei skole (sånn på grunn av læringen og det å være blakk :P) så kommer jeg virkelig til å savne tida på skole... da alt man gjør er ens eget valg, så man kan liksom ikke klage på no på en måte =) vi har valgt dette, og for et herlig valg dere =) men det skal nå bli godt å få grunker inn i kassa... og ikke skrive lange oppgaver... lurer på hva slags jobb jeg kommer til å få? hm... =)

1 kommentar:

  1. Veldig sant det du sier, bare litt veldig vanskelig når man er sååå blakk å være positiv.. men ser du klarer det i dag, og det er godt:) Liker positive krish:) Smitt meg gjerne, jeg er negativ i dag:P

    Du får nok en god jobb, det er jeg ganske så sikker på :)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D