fredag 20. februar 2009

Drøm igjen!

i natt drømte jeg en del ting igjen... blant annet drømte jeg at jeg, line, gm og ub satt sammen, også spiste jeg en japp, også sa line at hun blir litt kvalm av japp, også begynte vi å diskutere det... hehe...

så drømte jeg at jeg, ub og pi var på campingbil tur (det var noen flere med og, men hvem det var vekslet) så kjørte pi over en person, men vi bare kjørte videre :P for han var jo død uansett eller no... men så møtte vi ei jente.. jeg husker ikke helt hva som var galt med henne, men vi tok henne med til ett lite tettsted som lå i nærheten. der bodde det masse rare mennesker. vi følte litt at vi kjørte inn i en skummel skrekk film. og verre skulle det bli. for pi klarte å velte campingbilen! og akkurat i det vi hadde klart å hive den på rett kjøl igjen, klarte pi og velte den igjen. så vi slet en del med det, og fikk hjelp. blant annet av en skikkelig homo frisør som skulle gjøre ub ny da, blant annet gi henne en fantastisk frisyre. men akkurat i det de skulle gå avgårde til hans salong og begynne, så kom den lyn og torden og hele stedet mistet strømmen.. så gikk jeg opp i en eller annen leilighet, og så hørte jeg no bråk utenfor. da var det noen militærstyrker som hadde kommet, og drev og tok med folk vekk. og de oppdaget meg i vinduet! jeg klarte å løpe ned igjen til pi og ub, og vi kjørte avgårde. og da kjørte vi over han mannen igjen... :P

1 kommentar:

  1. å herregud..;) hehe!
    jeg drømte at jeg og gm jobba sammen på kiwi. men så kom det en veiarbeider fyr og begynte å glørte med henne. å jeesus! de begynte å kline og tulle på verre. det var skikkelig sånn fjåsete opplegg!;) hehe.. og gm fikk ikke gjort noe jobb da og jeg ble skikkelig fortvila fordi butikken så helt ille ut, og noen som jobba der til vanlig som kom innom måtte sitte i kassa, fordi gm dreiv på med han veiarbeideren bak på lageret. hehe.. raaar drøm.. men hadde vært gøy å jobba med gm igjen:)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D