onsdag 25. februar 2009

Drukne

hadde en litt rar, ekkel opplevelse i natt... kort fortalt så drømte jeg (drømte en haug av rare ting, inkludert en gammel sjørøverskute, en heks og masse annet) at jeg var i vann, og plutselig kom en MONSTER bølge (som er en av mine største frykter) og skylte over meg. jeg tenkte: dette går bra, jeg holder bare pusten og svømmer opp til overflaten. men overflaten var litt langt unna, og jeg kjente lungene skvise seg sammen og at jeg kom nærmere og nærmere kvelning.. jeg begynte å bli desperat og jeg hadde ikke mer pust igjen og det var like før det var for sent... og da våknet jeg og heiv etter pusten, og lungene verket skikkelig, jeg har tydeligvis holdt pusten i søvne... lungene gjorde skikkelig vondt, og jeg ble liggende en stund og lure på om jeg fortsatt sov... men jeg var våken og det var guffent :S hva skjedde a? noen forslag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D