tirsdag 16. desember 2008

TV titting

nå sitter jeg og titter litt på tv.. har nettopp sett greys anatomy ( det der kan umulig ha vært sesong avslutning???) og etterpå litt på lars monsen.. og da kunne jeg ikke dy meg, men måtte finne fram den bakomfilmen som åpen post lagde med lars monsen, der han må sitte på pute og bruker tennveske for å tenne på bålet *ler* den er så sykt bra.... det er så kult når folk blir med på sånne ting og gjør narr av seg selv! liker personer med selv ironi... og lars monsen er jo bare konge da...
var sinnsykt trøtt ved åtte tiden... holdt faktisk helt seriøst på å legge meg for kvelden! men jeg kviknet til igjen og fikk sett greys =) også spiste jeg mais kolber! mmm... nam nam =) også stekte mamma pizza! jeg er et matvrak :P hihi..

2 kommentarer:

  1. neinei sesongavslutning er lillejulaften den:) wee..

    jeg trenger skikkelig mat snart.. har levd på brød og godteri en uke nå..

    SvarSlett
  2. da er det godt du kommer til a mor i morra da! :D hihi...

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D