tirsdag 2. desember 2008

Hjemme

Nå er jeg hjemme igjen! tidligere enn jeg hadde sagt til folk hihi =) klarte å overraske en del mennesker, spes mamma, pappa og gm=) det var morro! godt å være hjemme igjen hos alle de koselige menneskene... det var på tide =) hehe

det har gått veldig greit å tilvenne seg til livet hjemme igjen =) føles som jeg aldri har vært borte egentlig! deilig syns jeg! var veldig fint nede i australia og jeg er veldig glad for at jeg gjorde det! sannelig en opplevelse for livet ja! veldig fint =)

nå tror jeg ikke jeg kommer til å blogge så mye mer, men vi får nå se.. kanskje skrivelysten tar over meg etterhvert, hvem vet hehe...

fryktelig tørr jeg er i halsen for tiden forresten... tror det er er bivirkning fra å ha kommet hjem fra australia.... ganske plagsomt... får ikke sove godt for tiden heller, våkner jo hele tiden og hoster og står i... men men.. går seg nok til =)

2 kommentarer:

  1. stå opp og spis is på natta..:)kanskje det hjelper å "sitte-sove2 litt..? hjalp litt for meg:)

    SvarSlett
  2. wræl.. I wish you would blog some more;)

    Men så lenge jeg har deg in real life så går det vel bra;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D