mandag 15. desember 2008

Halden

har vært på tur i dag! jeg, ub og pi =)
først dro vi til klartjern i halden, hvor ub og pi dykket seg en tur =) til og med littegrann under isen =) hehe.. var fint der, men litt kaldt for meg som sto på land og ventet, hihi =) tror de var fornøyde med dykket! spesielt siden det var første gang i ferskvann! det vil jeg og prøve...
deretter dro vi innom fredriksten, festningen i halden! et stykke norsk historie... elsker sånne gamle borger, hemlighetsfullt med ganger og igjennmurte åpninger... spennede å gå rundt der og tenke på at der har det løpt masse mennesker med geværer og kriget... hm.. litt skummelt også... men det er utrolig gøy! er litt turist av meg jeg, digger sånne ting... og jeg flyr rundt og tar bilder :P også hang deg spøkelseskilt der! kult :D så ingen da men...
deretter tok vi en svipptur over grensa og handla litt svenskevarer =)
en fin fin dag syns jeg =) liker søsken turer =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D