torsdag 25. desember 2008

Julegaver


jeg har bare lyst til å oppsummere hva jeg fikk til jul jeg, kanskje mest for min egen del, vet ikke om dere syns det er så interresant men... hehe... here goes uansett:
- mobil!!! fine, nydelig mobilen =) (bilde over)
- dragegenser fra dragenshule.no (jippiii) (bilde over)
- victoria frances dagskalender
- x-men triologien (endelig)
- sweeney todd! fliine filmen!
- the prestige
- bitre blomster, varg veum
- kubbelys (jeg eeeelsker lys)
- en kul terning fra dragenshule!
- gavekort på dragenshule
- gavekort på sandvika storsenter
- en fin partyveske
- fine, strikka sokker
- charms armbånd og charms
- ring
nå husker jeg ikke mer i farten... hehe... men jeg er veldig fornøyd med jula altså!! fikk masse jeg ønsket meg =) tusen takk til alle sammen!! =)
fortsatt god jul =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D