tirsdag 23. desember 2008

Jul

nå er det da endelig jul! har jobbet to dager nå.. det har gått veldig greit, men jeg har vært fryktelig trøtt på jobb hehe... men det er i sånne situasjoner det er positivt å sitte på et kontor ;) hihi....
så nå sitter jeg i stua med pysjamas og har sett på lille nøtteaften, grevinnen og hovmesteren og nå er det hjelp det er jul!! akkurat sånn lille julaften skal være =) i mitt hode da... jeg syns det er så koselig tradisjon vi har der.... men i år sitter jeg alene gitt... ub ville heller se greys anatomy, så hun dro hjem, pi sitter nede og ser en film med arnstein og mamma løper rundt og rydder.... pappa sitter litt her med meg da, det er koselig =) gleder meg til i morgen jeg.... lurer på om jeg også får noe spesielt... hehe ;)
nå kommer jeg sikkert ikke til å skrive mer her før etter julaften så GOD JUL! :D klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D