tirsdag 2. desember 2008

Ønskeliste

tenkte jeg skulle legge ut en liten ønskeliste jeg.. i alle fall de tingene jeg kommer på foreløpig =) hehe....kommer sikkert med no oppdateringer etterhvert ;)

here goes:
- penger
- ny, bærbar pc
- ekstern harddisk (stooor:D)
- nemi årskalender
- nemi samlekassetter til bladene mine
- nemi t skjorter fra univers.no
- gavekort på sandvika storsenter og dragenshule
- dykkerutstyr (har maske og snorkel)
- college gensere med kule motiv
- ferdig fotoalbum med bilder i fra montenegro, chios, riga og dublin (ikke nødvendigvis alle med en gang altså :)) og generelt andre bilder også! masse masse bilder :D
- kongen av queens sesonger (har ingen at the moment)
- batman - the dark knight
- "nyttårsball" smykker, kjeder og øredobber som er litt fancy, til ball og sånn! i sølv
- foo fighters cd'er (kan godt være brente)
- the other sister
- varg veum filmene (har bitre blomster)
- et innrammet, fint bilde av meg, line, ub og gm
- desperado
- steve irwin filmer
- stitch cd spiller
- filmer er alltid moro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D