onsdag 16. juni 2010

Godt i gang

Nå har vi begynt å flytte inn! Fikk flyttet en del i går, takket være en gjeng med fantastiske mennesker:D Blant annet min eminente søs som jobber som en guud, og min eminente bror og hans interiørdesigner, ingen dum gjeng å ha på laget ;) Jeg er evig takknemlig, det gikk så fort når vi fikk hjelp! Mutter og fatter også, så det gikk unna :) I dag skal vi flytte over hvitevarer, seng, tv bord og tv, så da kan vi virkelig bo der ;)

Kommer vel ikke til å sove der før til helgen, for i morgen stikker jeg på innkjøpsmesseting i Langesund med jobben, skal være der til fredag. Det blir litt artig da! Bo på hotell og spise fin middag og greier. I'm so grown up :P


Men altså, det begynner allerede å ta littegrann form, vi fikk satt opp sofaen og montert nattbord og slikt, så det hjelper seg :) Tror vi kommer til å få det fiiint...I hope!
Forresten, en liten shout out til min kjææære gutt, som fortiden har sommerjobb med å FLYTTE et bibliotek, og som holder på med det hele dagen for så å komme hjem og flytte videre med våre ting... Stakkar, han får harde dager! Men han klager ikke og står på for det! Tusen takk vennen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D