tirsdag 1. juni 2010

Flink

Jeg liker jobben min! I dag har jeg hatt møte for noen andre på huset, helt alene (han som lærer meg opp var der en stund da, men når han gikk var jeg alene) og det var så gøy! Og jeg fikk masse skryt av damene jeg hadde på møtet! De var veldig fornøyd med arbeidet mitt, at jeg svarte så fort og fikk ting gjort med en gang :) Så det var veldig koselig! Og jeg syns det var skikkelig gøy! Gleder meg til jeg skal kalle inn til neste møte! :D


Og i går! I går jogget jeg 7-8 kilometer i ett strekk!! Det er ganske mye til meg å være skal jeg si dere! Og det er bare 3 gangen jeg jogger på leeeeenge! Det lengste jeg har jogget i ett strekk før er vel 4-5 kilometer, og da jogget jeg jo jevnt og ofte. Så jeg er stolt av meg selv! Og jeg syns faktisk det var gøy... Det er nytt, for jeg er egentlig ikke glad i jogging i det hele tatt... Så det er utrolig deilig å kjenne at jeg likte det!

To uker dere, om TO UKER så overtar vi leiligheten! Tiden går faktisk veldig fort! Åååå jeg gleder meg :D Gleder meg så masse til å be dere alle inn på middag/film/grilling og diverse festligheter :D Fiiiine leiligheten vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D