tirsdag 15. juni 2010

FLYTTEEEEE

i dag begynner flyttingen! Klokken 4 skal vi møte opp og få nøkkel :D Jeg kan nesten ikke tro at det endelig skjer... Jeg gruer meg littegrann... Stor endring i livet! Pluss at jeg er sååå lei av å flytte... Har flyttet så mange ganger i mitt liv og hjulpet veldig mange med å flytte også, så jeg føler jeg har løftet my fair share of møbler, men men, det går sikkert fort, og jeg gleder meg enormt til å bli ferdig, så det går nok bra ;) I går malte vi og monterte en kommode vi skal ha, og hentet nattbord! Har også skaffet oss gjesteseng og spisestuegruppe, så nå baller det på seg! Blir vel en heidundrandes tur på Ikea til fredagen også, det blir stas :) Få kjøpt inn resten av det vi trenger! Vi må blant annet ha:


- skoskap eller no til gangen
- speil
- puter til sofaen
- nattbordslamper
- tørkestativ
- DVD hyller
- bokhylle
- stuebord

+++.... også blir det vel litt småtteri ved siden av :) Jeg må blant annet ha noen stifter eller lignende til smykkestativet jeg "lager", sånn at smykkene har noe å henge på! Og så må jeg kjøpe litt lys ;) Duftlys og slikt. Jeg gleder meg! Ingen bombe at jeg elsker Ikea, så dette blir morro ;) SOM jeg gleder meg til å begynne å innrede! :D weeee! Bare en liten sjau først :P blæh...

1 kommentar:

  1. ååå det høres så gøy ut å flytte og lage seg sitt helt eget nye hjem for seg selv=) !

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D