tirsdag 29. juni 2010

Smykkestativ

Jeg er blitt en øredobb junkie, sånn er det bare, jo mer danglete jo bedre nesten! Og jeg liker å se smykkene mine. Ligger de i en haug i et skrin så får jeg liksom aldri brukt dem. Derfooooooor, ville jeg lage mitt eget smykkestativ, ettersom jeg ikke vet om / har funnet noe smykkestativ som har plass til øredobber, vaffal ikke sånn som jeg ser for meg! Jeg tenkte; en korktavle er perfekt, for den kan man henge masse på, og med forskjellige mellomrom etc. Men en korktavle er ikke nødvendigvis noe fin å henge smykker på... Sååå, da tok jeg en sånn:
Også sprayet jeg den først helt svart, så kjøpte jeg et stoff jeg likte veldig godt, hvitt med flaggermus på, også trakk jeg (kremt kremt, pappa gjorde det for meg) stoffet over korken på tavle oooooooog...

Voila!



Et smykkestativ! Så kjøpte jeg små flagg pins (som det så fint heter) som jeg kan henge smykker på, og de kan jeg jo da plassere som jeg vil! Og jeg får plass til så mye! Bare se:



Jeg liker det :D Nå har jeg full oversikt og finner fort fram til det som passer best / det jeg har mest lyst til å ha på meg :)

4 kommentarer:

  1. utrolig bra kommet på ass! jeg glemmer jo at jeg har smykker og sånn fordi de ligger gjemt i en boks.. :S

    SvarSlett
  2. Veldig smart :) Også så mye fine smykker :)
    Lyst å begynne å lage smykker selv jeg, kan ikke du ha et lite minikurs over sommeren??:)

    SvarSlett
  3. jeg kan jo ikke lage smykker, kan liksom en teknikk jeg, så den bruker jeg :P høhø....

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D