søndag 7. februar 2010

Trip down memory lane

hehe, nå sitter jeg og mamma og kikker litt på ting fra moni... og vi har blant annet funnet noen brev som bestefar skrev til bestmor, når hun lå på sykehuset og fikk sin yngste sønn, min onkel, og der har han skrevet blant annet "nussebass" og "nå må du sove godt gullet mitt".. haha!! det er så vanskelig å forestille seg bestefar si sånne ting=) hihihhi... men det er jo litt kult da! :D

og mamma har funnet sine gamle skolebøker, og sitter nå og beundrer sine egne tegneevner og skriveferdigheter.. "det var jammen en fin hest.... pent skrev jeg og... bare rett her gitt, rett rett rett" heheeh.... hun er litt søt da;)

<3 <3 <3
min bestemor! =)

1 kommentar:

  1. hahaha høres akkurat ut som mor di ;D;D ARTIG!! Minner er gode å dra fram <3

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D