tirsdag 2. februar 2010

Sånn tidsfordriv

en venninne hadde postet dette i statusen sin på facebook i dag:
Go to urbandictionary.com and look up your first name. Copy this in your status and what Urban Dictionary says about your name in the first comment.

og daaa siden jeg kjedet meg litt, så gikk jeg inn og gjorde akkurat dette....egentlig veldig teit, det er jo bare tull, men det er egentlig ganske festlig å se hva som dukker opp =) her er hva jeg fant om KRISTIN:

- One of the coolest people you will ever meet. She is always there when you need her. She likes to kiss her guy friends. She got that cashflow. Drives a silver mustang, and dont take shit from no one.

- A language used by someone who wants sex, used to turn people on: "i wanted to bone her, so i talked kristin".

- The most loving, beautiful, caring and amazing girlfriend. You're best friend.


haha, dette er jo bare meg vettøøøøø, ikkji sant? :P

2 kommentarer:

  1. haha.. jaggu! få deg den mustangen a;) jeg skjønte ikke helt the turn-on-poenget jeg..;p jeg er vel litt dum..

    SvarSlett
  2. jo det turn on greiene, de snakker kristin hvis de vil få noen kåte, så snakker de kristin.. haha teit;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D