torsdag 11. februar 2010

Bøtte med is


nå sitter jeg og koser meg med en bøtte med is! det er diiiigg!! syns jeg fortjener det! var på jobbintervju i dag, som jeg ikke følte gikk noe bra i det hele tatt.... har uansett begynt å få ordentlig dårlig selvtillit når det gjelder jobb... nesten så jeg håper jeg ikke får denne jeg var på intervju til i dag, for jeg vet ikke om jeg hadde klart det :S føler jeg ikke hadde det... uff...
og etter det så har vi ryddet og vasket leiligheten til moni i hele dag.... og det var MØKKETE.... jeg brukte kniv på badet og deler av kjøkkenet, for å skrape vekk det verste... :( men vi satte alle kluter til alle sammen, og fliiinke tanta mi sto på og vaska så vi ble ferdige =) deilig å være ferdig..... så nå koser jeg meg meg bøtta mi, selv om jeg ikke kommer til å spise opp hele i kveld, så føles det digg å sitte med den og vite at jeg kan ;) hehe....

sorry det rææv bildet, brukte bare web cam =) hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D