mandag 8. februar 2010

Intervju

I dag har jeg prøvd å forberede meg litt til jobbintervju! Jeg skal ha et på torsdag, jobben er innkjøper på sykehus. Skummelt! Jeg prøver å ikke ha så mye forventninger, for de har heeelt sikkert andre søkere som er bedre kvalifisert enn meg, men som ho gæææææææm sier, så har de jo kalt meg inn til intervju, så jeg er jo kvalifisert.... =) Jeg håper jo selvfølgelig! Det hadde vært syyykt kult og digg å få den jobben! Så derfor har jeg gjort lit research og prøvd å forberede meg i dag, må jo gjøre godt inntrykk =) Wish me luck guys!

slåsskamp med bruttern...


årets julebilde av Nerli søskna! =)

1 kommentar:

  1. Hei. For å svar på spørsmålet: Veska har en magnet oppe, ellers ingen ting. Stoffet er fra Stoff og Stil. Mønsteret er tegnet selv, etter inspirasjon fra en Marimekkoveske jeg har. Tror jeg fikk med meg alt da :p

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D