mandag 1. februar 2010

Hyttetur

I helgen har jeg vært på hyttetur! Med Håkon og en venninne av han, Hilde! Eller Childe som de sier :P hehe... Hennes familie har hytte på (i?) Bortelid, halvannen time fra Kristiansand, så det var dit turen gikk! Det var en hytte uten strøm og vann, kjempekoselig!! Vi måtte gå en kilometer på ski inn til hytta, noe som var en utfordring i seg selv for meg som ikke klarer ski til vanlig en gang, og nå skulle jeg gå med BAG på¨ryggen og to poser i henda, haha :P men em kilometer er ikke langt, så vi kom oss inn til slutt =)

For å oppsummere helgen kan jeg si at:

- vi har gått på ski tur, og jeg har gått fra å ikke være glad i ski og hate nedover bakker til å ELSKE ski og glede meg (bittelitt) til nedoverbakker
- spist kvikklunsj på skitur (obligatorisk)
- gått på ski i fullt måneskinn (skikkelig lyst)
- spist oss fordervet på mat og godt (nam!)
- spilt masse spill, blant annet canasta som jeg EIER i! hehe... sikkert nybegynnerflaks :P
- grillet pølser og pinnebrød foran peisen
- drukket (og sølt uuut:P) masse vin
- drukket kakao med marsipan smak
- kjørt i grøfta med den nye BMW 318 til Hilde hihihih

Tja, det var vel kort oppsummert litt av det vi har gjort i helgen! Det var veldig kos! Digg å slappe av og tenke på noe helt annet.. =)

Hvis det er flere som har en hytte de vil låne meg, eller be meg med på, så skrik ut! Jeg vil gjeeeeerne mer! (Og GM, gommohuset ditt teller som hytte ;) hhihihih)

PS: Bilder fra hytteturen kommer når jeg får de fra Hilde =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D