torsdag 8. september 2011

I natt

I natt drømte jeg mye sykt... igjen.... men uansett, det jeg husker best var at vi (jeg, ub, håkon og sikkert fler) var på et slags loppemarked, eller, det var vel mer et hus som skulle selges og alle tingene var satt ut i hagen til salgs. Vi var innom der, også fant vi en kasse FULL med badeender i forskjellige farger. Jeg syns det var SÅ kult og ville ha noen badeender, men jeg skulle bare kikke på noe annet først eller på do eller et eller annet. Når jeg kom tilbake, hadde UB kjøpt de kuleste badeendene, og den eneste som var igjen, var en skikkelitt slitt, blå en. Og UB ville IKKE gi meg noen av de hun hadde kjøpt, førstemann til mølla! Så jeg ble så skuffa...

Haha, hvor kommer sånne ting fra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D