torsdag 22. september 2011

Drømmer igjen da vettu

i natt drømte jeg mye rart...
Det innebar blant annet en gravid Hugh Grant som fødde et barn.. Og det kom en liten grisunge bort til meg på et kjøpesenter som jeg ble skikkelig forelsket i og lærte triks. Og jeg fant en skikkelig stygg hatt som Tommy (Berger) ville jeg skulle kjøpe, men ub ble nesten sur, så stygg synes hun den var. Den var gammel og i filt, og hadde masse strass på seg. Og jeg hadde på meg en hel haug med harepus smykker, og Ub synes jeg var litt for "tacky".. Og senere bodde vi i et hus, og naboen hadde en helt jævlig svær og skummel gris.. og siden jeg likte den lille grisen på kjøpesenteret, tenkte naboen at jeg kunne jo passe denne grisen! men før jeg rakk å si noe, var hun reist, og jeg var skikkelig redd for den grisen! og den løp rundt og ville vaffal ikke lære noen kunster.

Og en haug andre ting som jeg kjenner nå begynner å gli ut av hukommelsen min.. rart med drømmer, jeg kan sitte og tenke på det, og samtidig kjenner jeg det gli ut av hukommelsen! Merkelig... Hadde jeg skrevet dette rett etter jeg våknet hadde jeg nok husket mer! Pluss at jeg husker en hel del til, men som er så vanskelig å forklare.

Vi var på en flyplass, og Ub forsvant fra oss. Jeg, ub og mamma skulle ta fly sammen et sted, men vi fant ikke der vi skulle sjekke inn bagasje, og vi ble litt stressa. Også måtte vi få nye bilder på passene våre, og en fyr på flyplassen skulle ordne det, men på mitt la han på et bilde av en mann som lignet på meg, men som hadde bart og skjegg. Jeg prøvde å si at jeg kom aldri til å komme gjennom passkontrollen med det bildet, men han bare lo og sa at joda, det var så likt at det skulle jeg ikke tenke på. Og mamma og ub var helt enig. Så jeg godtok det da. Og etterpå så jeg at han hadde lagt inn et bilde til i passet mitt, og det var av meg da, men der hadde han tegnet på bart og skjegg, og skrevet ved siden av: se, det er helt likt! Også hadde han lagt ved en lapp med telefonnummeret hans på :P Også fant vi der vi skulle sjekke inn bagasjen da, det lå rett ved siden av gate'n, der vi skulle gå på flyet. Og det hadde jo aldri vi sett før! Merkelig....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D