fredag 23. september 2011

Bok

Bokanmeldelse!
Jeg har nettopp lest ut en bok som heter All families are psychotic av douglas Coupland. Som rett og slett handler om en familie hvor alt har gått galt. To i familien har AIDS, faren har skutt mora, faren hater den ene sønnen, uønsket graviditet og ja... det er mye gærn't ute og går! Og denne gjengen er samlet for å se minstedattera bli sendt opp i romferge. Og så skjer det en hel haug med rare, syke ting! Masse tilfeldigheter og hemmeligheter som blir avslørt. I begynnelsen av boka var jeg litt sånn; æhææææ, hva i all verden er detta for noe?? Men den var artig syns jeg! Fikk litt sånn Tarrantino følelse! I denne boka gjelder virkelig Murphys lov! Men jeg syns dere skal lese den :) Artig bok! Jeg har den hvis noen vil låne ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D