onsdag 10. november 2010

Snø og snart jul

Neeeeei, jeg kan ikke ha SÅ julestemning nå?? Det er for tidlig! Det har kommet snø, og julelysene er hengt opp i Tønsbergs gater og jeg har skikkelig julestemning. Jeg har begynt på julegavene og greier. Men det er jo for tidlig! Jeg har lyst til å pynte til jul nå liksom! Får prøve å holde meg i skinnet litt til... ikke at det sånn egentlig kommer til å bli vanskelig, jeg eier jo ikke noe julepynt ;) hehe...

Men jeg gleder meg sånn til jul altså! Jeg ELSKER jul! Stemningen, maten, godteriet, julefilmene, peiskos, spill, samvær, gaver. What's not to like? Og UB og Tommy skal være hos mamma og pappa i jula, det er jo superbra :D Håper brodern og skal være hjemme... Blir rart med første jula uten bestemor... Vi har jo nesten alltid feiret med henne...

2 kommentarer:

  1. jeg gleder meg mest til julelys ute i hager og sånn jeg. det er så fint:) skal jobbe på juleaften jeg, men det er jo nærmest tradisjon da så..;p

    SvarSlett
  2. må nok jobbe på julaften jeg og tror jeg :) det blir rart, aldri gjort det jeg! kjipt siden jeg har et stykke hjem.... men men!
    ja julelys i hagen er et av de aller største høydepunktene! åå det er så fint :) digger at mamma og pappa pleier å stappe hagen full :D fiiint!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D