fredag 26. november 2010

Nemi jul

Nytt Nemi ute dere! Altså, nytt Nemi julealbum! Det er alltid en stor glede! ... ikke lenge... Jeg blir så skuffet jeg! Jeg blir SÅ glad når jeg ser det har kommet, røsker det til meg og kjøper det fortere enn jeg klarer å dra opp lommeboka nesten. Men. Det første som er skuffende, er at det er så tynt! Det koster 47 kr og er ikke på mange sidene! Men jaja, tenker jeg, det er jo verdt det!

Nesten.... for når jeg setter meg ned og leser det, perm til perm, så er under halvparten nytt! Det er masse masse gamle striper, som jeg har lest før. Det syns jeg er litt skuffende. Jeg syns et julealbum skulle vært nye striper, eller i det minste fra det foregående året, men mye av det er veldig gamle greier. Syns nesten jeg føler meg lurt som fan. For selvfølgelig klarer jeg ikke la vær å kjøpe det! Så betaler jeg i dyre dommer da, for bitte litt nytt. Leit...

Da syns jeg faktisk de kunne latt vær å ha et julealbum, hvis de sliter med å få nok! Jeg skal ikke tvinge Lise Myhre til å lage flere striper, men da burde de heller kutte det ut. De har jo ikke så mange nye striper i hvert blad heller. Der er det en del nytt da, det er det, men de har alltid noen sider med tilbakeblikk også. Burde heller hatt sjeldnere utgivelser syns jeg, og heller bedre kvalitet på det. Syns jeg!

2 kommentarer:

  1. helt enig! sendt mail til lise eller? burde det!

    SvarSlett
  2. nytter ikke... prøvd det før :S får bare svar om at lise ikke kan produsere mer enn hun gjør bla bla bla..

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D