mandag 15. november 2010

Question

Spør meg om noe :) Anything!

7 kommentarer:

  1. hva er du mest stolt over å ha gjort/oppnådd?

    SvarSlett
  2. hm... det tror jeg kanskje må være at jeg dro til australia... hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det!

    SvarSlett
  3. stolt av det jeg også! selv om det ikke var no kult å stå der med klumpen i halsen på flyplassen;p kom på telefon samtalen fra Hong Kong og en smått berusa søster! haha! ;) ler av det enda..:)

    SvarSlett
  4. haha uff ja, det er noe man aldri trodde man skulle gjøre: fylleringe fra hong kong :P og fortelle om møtet med stitch! haha, off :)

    SvarSlett
  5. nytt spørsmål:
    are you the melody, or are you the beat?

    SvarSlett
  6. ooo..... think the melody.... and you?

    SvarSlett
  7. hmm.. da får jeg værra beaten da;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D