lørdag 18. september 2010

Ufyselig

En gang, når vi var på byen i Australia, så var veldig mange fra samme college på samme utested. Vi satt mange rundt et bord, og plutselig er det en gutt som liksom brøyter seg litt fram og dytter meg liksom litt vekk. Jeg bare: Excuse me, I was sitting here. Og da ser han meg opp og ned og sier: Sorry, didn't realize you were so fat. Med helt alvorlig mine og snur seg vekk igjen. Jeg bare: Excuse me?? Og han bare: What? You are!
Å fy jeg blei så forbanna.... Jeg ser ikke på meg selv som veldig feit, men jeg vet at jeg har litt ekstra. Men man sier da ikke sånn til folk?? Selv om man er stor?? Jeg ble så paff jeg!
Silje tok hevn for meg seinere på kvelden da, hun ventet litt, så han ikke skulle skjønne at det var hevn, også gikk hun bort og begynte å prate med han helt vanlig, også spør hun et eller annet med: hvorfor har du håret så langt eller noe sånt, så løfter hun på luggen hans og sier: aaaa, that's why.... Som for å sikte til at han hadde begynt å få viker. Og han ble SÅ stressa! Begynte å ta seg oppi vikene og kjente etter vett ;) hoho! morro ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D