torsdag 2. september 2010

Par eller ikke par

Man ser på film og hører om folk som skal be folk, og da skal de be par! De skal invitere til parmiddag, og gleder seg til å få et annet par å henge med! Ref, for eksempel Monica og Chandler når Joey blir sammen med hun heite dansedama. Da er de så glade for å endelig å ha et par å være med, samme når de møter noen på reise. Og jeg har hørt om folk også, i min krets, som inviterer til par-ting! Hvorfor det? Jeg har aldri skjønt det. Selv om jeg har vært i et parforhold ganske lenge nå, så har jeg ALDRI følt behovet for å være med konkret et annet par! Jeg føler eventuelt behovet for å være med en type mennesker, eller et spesielt menneske, ikke et par! Det er jo ikke sånn at hvis jeg skal be søstern og typen på middag, så kan jeg ikke be svogeren min også, for han har ikke dame? Hva er det for noe liksom.. Klandrer ikke hvis det er noen der ute som sitter med den følelsen at noen ganger vil de bare ævre par, men da har jeg veldig lyst til å høre begrunnelsen! Hvorfor det er så viktig. Jeg har jo stort sett alltid opp gjennom hatt minst en venn som ikke har hatt kjæreste, og det har ALDRI fallt meg inn å utelate denne personen på grunn av at han/hun er singel! Syns det er merkelige greier jeg... Men hvis det er noen som sitter med andre meninger, så vil jeg gjerne høre!

3 kommentarer:

  1. Jeg har aldri skjønt det jeg heller..

    SvarSlett
  2. Nei,... det er noe med det der...Kan det være at noen par ubevisst føler at single mennesker kan være en trussel for forholdet, eller på et personlig plan? Ikke vet jeg, men hva annet kan det være, tenker jeg. Det er da alltid spennede å møte nye mennesker. Hvorvidt et menneske er interessant å prate med har jo ikke noe med sivilstand å gjøre. Virkelig!!

    SvarSlett
  3. thank you, godt å høre at det er flere som mener det samme :D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D