mandag 5. juli 2010

Mett

Å damn nå er jeg mett... Lagde meg kyllingsalat til middag, med hjemmelaget hvitløksdressing. Nam nam NAM spør du meg! Og da endte det som det ofte gjør, litt for mett... Men det er jo egentlig en veldig god følelse da!

Var ute i Horten for første gang i helgen, måtte jo prøve ut stedet jeg har flyttet til. Syns det var vellykket jeg! Utrolig mye folk egentlig. Og masse koselige folk! Det ga mersmak syns nå jeg, håper det gjorde det på de jeg hadde med meg også :)

Var på stranda og bada igjen i går, og det var superdeilig vann! Kunne være lenge uti! Deilig at vi endelig har fått litt sommer hit! H er jo i Hellas han, luckypigen, så det er godt jeg også får litt sol på kroppen mens han er borte, så blir vi ikke heeelt ebony and ivory når han kommer tilbake!

Og en ting.... Store vesker er undervurdert! Syns det er såååå digg med store vesker! For det første så ser de jo skikkelig kule ut (syns jeg), det finnes så mange kule vesker! Og så rommer de så mye! Alt man kan tenke seg å ha med seg! Som for eksempel i mitt tilfelle. Jeg bruker stor veske når jeg skal på jobb. Da har jeg plass til boka mi som jeg leser på bussen, paraply i tilfelle utrygt vær, lunsj, gjerne drikkeflaske, og jeg får plass til genseren min oppi når det er varmt på vei hjem fra jobb. Det er veldig praktisk altså! Slipper jeg å gå å bære på genseren. Så hail hail til store vesker!

1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer! :D