onsdag 28. juli 2010

Elkjøp

Må si jeg liker Elkjøp altså! De har alltid bare gitt god service (så vidt jeg kan huske). Ja, jeg har hatt enkelte problemer med dem, men de løser det alltid! Fort og gale!


Sånn som nå når vi kjøpte hvitevarer til leiligheten. Vi holdt av varene, og når vi kom for å hente dem var ikke den ene varen der lenger. Det var jo en smule irriterende, men når den kom inn igjen og vi klagde på at den ikke var der når vi skulle ha den, la de seg helt flate og vi fikk med en sånn rørgreie vi skulle ha gratis og greier. Og nå når oppvaskamaskinen gikk til helvete, og produsenten av oppvaskmaskinen viste seg å være ubrukelig, snakket vi med Elkjøp, og vi skulle få ny maskin med en gang! De kom til og med og leverte den og tok med seg den gamle. De tilbudte seg også å betale alle utgiftene vi har hatt i forbindelse med vannskaden. Nå fikk vi det på forsikringen heldigvis, men det er jo veldig snilt av dem da! Syns det er ganske flott jeg altså. Snakket med en venninne av H her om dagen som ikke var fornøyd, fordi alt (som hun sa, tviler på det er ALT men) som hun noensinne har kjøpt på Elkjøp har gått i stykker. Men det er da ikke Elkjøp sin feil! Kjøper du en Philips DVD spiller på Elkjøp, så er det jo Philips som har skylda hvis den er ødelagt. Det er jo hvordan servicen og hvordan det løser seg når du kommer tilbake til Elkjøp som sier noe om dem. Og som sagt har jeg aldri hatt noe problem med dem. Og den levere tilbake garantien de har er jo genial (flere har vel det, men jeg har bare testet det på Elkjøp). Vi kjøpte en TV for en stund siden, hadde den litt men fant ut at vi ikke likte den noe særlig, da er det bare å levere tilbake! Uten spørsmål, og uten noe kvadder. Digg! Da går det faktisk ann å prøve ut ting hvis man ikke er helt sikker...
 
Jeg liker Elkjøp i alle fall. Noen andre som har hatt negative opplevelser?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D