mandag 12. juli 2010

Dykk

Dykket i helgen! Søstern var syk (stakkar, men veldig heldig for meg ;)) og da fikk jeg overta dykket hennes :) Så jeg og brodern dykket utenfor båthavna i Slemmestad. Vi gikk ned til 24 på det meste, og vi så et vrak! Ganske gammelt, ikke kjempemye igjen av det, men vi så at det var en båt og det var veldig artig :) og på vraket bodde det en hummer, en svæær hummer! håhå! Så masse masse kråkeboller og sjøstjerner og fisker som jeg ikke kan navnet på. Blant annet en med pigger på ryggen som lå heeelt stille selv om jeg dasket på han med en sjøstjerne. Morro! Liker å dykke, en helt annen verden :) Må bli flinkere på pusten da, søstern og brodern kan jo være mye lenger nede, men sånn går det når jeg ikke får dykket så mye. Får ikke vent meg til det. Men er ikke så verst lenge på dykka da syns jeg :) Morro er det uansett! Og veldig fint å sitte på noen meter og kikke opp på sola som skinner gjennom vannet. Magisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D