tirsdag 4. august 2009

Slack

nå sitter jeg i åsgårdstrand hos håkon og søker jobber =) står på, selv om ingen vil ansette meg :P blæh... hehe...
anyways... vært på en fiiin tur sammen med svigers! sverigetur i bobilen dems! det er så koselig det... da har vi kjørt rundt, spist god mat og kost oss =) fått to dager med skikkelig fint vær også! vært helt greit vær de andre dagene også, litt regn, men mest opphold, men en dag lå vi på stranda og kosa oss og en annen dag lå vi ved bassenget og sola oss og bada og sklei vannsklie ;) hehe.. morro for unga! svigers spanderte alt vett... de er så snille.. setter jeg umåtelig pris på=) ellers kunne jeg jo ikke vært med! har hjulpet til med å vaske bobilen og hengt opp tøy og bakt kake til bryllupsdagen dems og litt sånn da, for å kompansere litt ;) hehe..

hjem til mor og far i kveld, skal være med mamma i begravelse i morgen.. ingen jeg kjenner, men vet at mamma setter masse pris på å ha oss/meg med.. =)

og mariaaaaaa, nå må du se og oppdatere bloggen din litt igjen ;) hehe..

1 kommentar:

  1. gøy med tur!! skulle ønske jeg også hadde en bobil eller vogn noen ganger..;) lurer på hva jeg skal til uka.. når jeg har ferie. tror tommy kal ta ferie også da. det hadde vært snas! til maria sitt forsvar så har hun prøvd, men hun har visst hatt litt trøbbel med nettet..

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D