torsdag 27. august 2009

Jobbintervju

da har jeg vært på mitt første jobbintervju ever! hehe... det gikk egentlig veldig bra, var et par spørsmål jeg følte jeg svarte dårlig på og intervjuerne sendte hverandre noen ganger blikk som var vanskelig å tolke, men de sa at jeg hadde veldig bra utdannelse, og at mye av det jeg gjorde i kartverket kan jeg få bruk for i denne jobben eventuelt. men jobben går ut på å ta seg av de som ikke betaler skatten sin. sende ut krav og lignende, ha møter med dem for å forklare dem hvorfor de må betale (:P) og tvangsselge tingene dems dersom de ikke betaler. Trenger jeg å si at jeg ikke vil ha denne jobben? jeg takker nok nei til denne ja, dersom jeg blir tilbust den selvfølgelig! jeg vil ikke være den personen som reiser rundt og selger huset til folk og være den personen som folk kommer og kjefter på fordi de ikke vil betale skatt... uff nei.. jeg tror nok jeg kunne taklet mye sinte mennesker, på en måte, men jeg vil ikke ha denne jobben.. men men =) det er god erfaring å dra på intervju vaffal! det var spennende. og de var jo egentlig veldig greie de menneskene. så da har jeg øvd litt på det =) tjolahopp! =)

ville dere hatt den jobben kanskje? isj..

1 kommentar:

  1. jeg ville ikke hatt den jobben! æsj nei.. hadde nok fått en del kjeft. hvorfor betaler ikke bare folk skatten sin a.. duster..

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D