lørdag 8. august 2009

Getting bigger

jeg sliter med, eller sliter?? æsj, høres ut som den gamle hurpa vett... jeg plages bitte litt da, av voksesmerter. Har vært det hele livet. jeg vet det ikke er voksesmerter, jeg vokser jo ikke mer nå (bortsett fra i bredden;)) men det føles ut som det som gikk for å være voksmerter når jeg var liten. det verker liksom i beina, altså skjelettet... tror jeg. verker vaffal i armer og bein. og det er oftest (tror jeg ) når jeg har brukt kroppen mye på en uvant måte. sånn som i dag, når jeg jobbet i bryllupet så sto jeg og gikk hele tiden, og bare på ting og sånn, og jeg er ikke akkurat vant til så mye "slit" hehe, for tiden. og nå verker det... noen ganger begynner det også å verke når jeg drikker alkohol, et par ganger så jeg nesten har tatt en smertestillende... lurer på hva det er altså... missforstå meg rett, er ikke sååå vondt altså, hehe, men er litt plagsomt til tider... men nok klaging nå =) hehe.. fint vært for tiden forresten! :D
og en ting til: brudeparet i dag hadde verdens kuleste brudekake, var laget som et hav, på en måte, blå marsipan med sjøgress og fisker og sånt på, og på toppen et stort skjell og to små dykkere! :D med dykkerutstyr og greier! dritkul kake altså! sånn vil jeg og ha ;) hehe...






*gråt ikke mer for meg, kamilla, for mitt liv som tyv er helt forbi*

2 kommentarer:

  1. "jeg skal bli den vennen du fortjener" ?? er dette noe jeg selv har funnet på? kanskje du bør snakke med en lege om det.. du kan jo sjekke ut lommelegen.no el noe..

    SvarSlett
  2. har sjekket en del på lommelegen, finner ikke så mye som matcher..

    jeg må ta den straffen jeg fortjener, så kommer jeg igjen, da er jeg FRI! ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D