mandag 24. august 2009

Dumme, dumme dame

aaah, forbanna dame!!! internasjonal koordinator dama som hadde ansvaret for mitt australia opphold, jeg har spurt etter vitnemål derfra nesten heeeelt siden jeg kom hjem derfra, og i alle fall maaaange ganger etter jul. og hun har hele tiden sagt at hun venter på det fra australia, at det ikke har kommet enda. og nå i det siste har jeg sendt flere mailer og stuka og spurt, fordi jeg har fått vitnemål fra høyskolen UTEN australia karakterer og sånn. og jeg sendte en mail til universitetet i wollongong, og de sa det sendte det til hun dama i JANUAR!!! hva f***... og heidi har sagt hele tiden at hun venter på det!!! grrrrr.. hun har jo sagt først nå denne måneden at hun har fått det og sendt det til høyskolen i hønefoss... jeg blir forbanna.... :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D