tirsdag 8. mars 2011

Sminke

En sjelden gang i blant, tar jeg på meg sånn foundation eller hva det heter, altså sånn brun drit man klæsjer i trynet. Det er veldig praktisk noen ganger, liker å ha muligheten til å dekke min oppblussethet, men jeg fatter ikke at noen orker å ha det på seg hver dag?? Det er jo så.. tett! Føler jo at porene bare tetter seg til med en gang, føler nesten kvisene hoppe ut! Neida, men joda, det er dårlige greier for huden, og det er jo heller ikke pent på nært hold, det er jo veldig tydelig at man har på seg noe! Som sagt, det er kjempepraktisk noen ganger, men har man litt problemer med uren hud altså, da burde man virkleig å revurdere å bruke det daglig. Hadde ikke jeg orka vaffal!

2 kommentarer:

  1. du kan jo kjøpe sånn minerals foundation (eller hva det heter). for det inneholder jo bare naturlige mineraler og skal ikke være dårlig for huden..?

    SvarSlett
  2. mente jeg har lest at det hjelper ikke sånn veldig, siden man uansett tetter porene? men det er kanskje bedre? husker ikke hvor jeg har lest det en gang :P

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D