torsdag 31. mars 2011

For dei så bruka bridla!

Fader, nå må jeg bare drive litt reklame her. For i går vettu, så var jeg på Specsavers.
Jeg skulle ha en synstest, også skulle jeg kjøpe meg noen nye briller. Jeg hadde plukket ut to par, og vet dere hva sluttsummen kom på eller??

790 kr!! For test, og to brillepar! :O Det er helt utrolig! De har et sånn tilbud nå, hvis man tar synstest, får man et brillepar til 100 kr (!) og så valgte jeg et annet par som bare kostet 295 i utgangspunktet! Det er klart, skal man ha refleksbehandling og ripefrie glass blir det jo litt dyrere da, men det trenger ikke jeg, og da blir det grisebillig!! Gotta love it! Da gjør det liksom ikke noe å kjøpe seg to par nye briller :) Digg! Den Specsavers i Horten var litt liten, og for kresne meg var det litt vanskelig å finne noen jeg syns er fine, men på andre Specsavers har jeg ikke hatt det problemet før, det pleier å ha en del bra :) Liker dem! Liker at man kan skaffe seg nye briller uten å måtte tømme lommeboka! :) Også har de så mange forskjellige prisgrupper, de billigste 295, og de dyreste 1995, hvilket ikke er gale det heller sånn egentlig! Og fra 1795 kan man få titanbriller, hvilket er supert for dem som bruker briller mye! Og hun som tok synstesten på meg var veldig grundig og flink også, forklarte en del rundt øyne og briller og hva jeg burde gjøre og hvordan jeg burde bruke briller og sånn :) Lurt!

3 kommentarer:

  1. noen nyttige tips å dele el? hvordan bruke briller da? i hvilke situasjoner og sånn?

    SvarSlett
  2. nei det var vel ikke så mye egentlig, men før har jeg hørt at selv om jeg ikke har så sterk styrke, så burde jeg bruke brillene mest mulig, for å ikke slite ut øya, og får mer styrke. Men jeg bruker brillene minst mulig, og det var visst bra. Var visst mange nærsynte som bruker brillene mye, blant annet når de leser og sitter på dataen, og sånne mennesker blir bare mer nærsynte. så det var var bra å ikke bruke brillene for mye.

    SvarSlett
  3. bra! for jeg bruker de bare når jeg kjører bil! har forekommet også hvis jeg ser tv el film, men det er sjeldent.. og på møter da. PP presentasjoner med små tall langt der framme.. da er jeg sjanseløs..:p

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D