onsdag 9. mars 2011

En drøm

Jeg drømte at jeg var søstera til kronprins Haakon, og det skulle være noe svære greier på slottet. Vi sto ute i hagen før det skulle brake løs, jeg, Haakon, Mette-Marit og barna, også begynte jeg å leke med prins Sverre Magnus og vi rullet oss rundt i gresset og lekte. Men gresset var nyklipt, og vi ble FULLE av gress! Mette-marit lo, men sa at nå kom nok ikke Haakon til å bli blid. Når han så oss, ble han bare kjempestram i maska, sa veldig rolig til Sverre at han måtte bli med inn å skifte, også gikk alle fra meg. Og da begynte det å nærme seg veldig at dette svære greiene skulle begynne på slottet, og jeg måtte jo dusje og pynte meg! Så jeg løp i dusjen, men når jeg kom ut av dusjen, husket jeg ikke hvilket rom jeg hadde fått å være i, så jeg løp halve slottet rundt i bare håndkle og lette etter rommet mitt. :P Og når jeg kom frem til rommet mitt, fant jeg ikke kjolen jeg skulle ha på meg eller noe sånt, så da løp jeg ut for å finne en kjolem og plutselig var det en kjolebutikk inne på slottet, men de hadde bare veldig spesielle kjoler, og veldig korte, så da måtte jeg gå slukøret tilbake til rommet og bare finne noe annet i skapet mitt...

Haha, kaotisk drøm.... Noen drømmetydere der ute som har lyst til å prøve seg? hehe....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D