lørdag 8. november 2008

Tanker

jeg fikk en liten request / inspirasjon fra gm om å skrive et lite innlegg om hva jeg gleder meg til/gruer meg til når jeg nå forlater dette landet om en måneds tid =) og jeg fikk ikke lov til å ta med skole ting ;) hihi....

Gleder meg til:
jeg kan åpne lett med at jeg gleder meg til å se alle folkene igjen! og ikke bare se dem, men ha dem i mye mer umiddelbar nærhet enn her nede! det skal bli så koselig. være hjemme med familien, håkon, være i hønefoss og henge med vennene mine der... det skal bli så bra!!
noe annet jeg gleder meg til, er norsk maaat!! å jeg gleder meg til norsk mat.... taco, fiskeboller, hjemmelaget pizza, you name it! vi får veldig god mat her på weerona, men etter en tid begynner alt å smake likt, hvis dere skjønner, fra sånne katine kjøkken, så jeg er litt lei av den maten nå.. og norsk mat er jo bare såååå konge!!
gleder meg til å kjøre bil igjen! kunne ta en kjøretur når jeg vil det..
gleder meg til å ikke sove alene, men ha håkon ved siden av meg =) i helger i alle fall :P
gleder meg til å flytte til hønefoss og bo rett ved siden av gm igjen =)
gleder meg til å se leiligheten til ub og pendle sammen med henne hver dag =)
gleder meg til HVIT JUUUUUL!! åå jeg gleder meg sånn til jul at dere aner ikke! hehe.. generelt jula er så kooooselig... gleder mg til å organisere og handle inn =)
gleder meg til å vise alle der hjemme bilder av turen min! håper dere har lyst til å se...
gleder meg til å gå i norske butikker og kjøpe norske, kjente varer... norsk kjøttdeig.. norsk melk...
gleder meg til å lage min egen mat!! jei!!
gleder meg til å lese masse masse nemi :D

Gruer meg til:
er vel ingen hemmelighet at jeg gruer meg til å dra fra sommer været!! vil ta med meg sola hjem!! jeg HATER å stå opp når det er mørkt om morran og komme hjem når det er mørkt om kvelden... jeg blir alltid deprimert om vinteren... gruer meg til det.. og så gruer jeg meg til kulde... er så deilig å gå i shorts og singlet!
gruer meg til å ikke finne doritos i norge! det er det beste potet gullet ever... såå godt! men det har de ikke i norge... sukk..
gruer meg til å betale 300 kr for 3 liter vin... hehe... her nede koster det jo 75 kr for 4 liter=) så gruer meg til de dyre alkohol prisene!
gruer meg litt til å ikke snakke engelsk... jeg liker det merker jeg... syns det er litt artig..
gruer meg til de uhøflige folkene i norge :P her nede kaller alle deg sweetheart og darling, alle snakker med deg uansett, slår an en prat... og det er aldri noe problem å spørre etter hjelp, folk hjelper gjerne!
gruer meg til å generelt betale masse for ting igjen... kommer aldri til å føle at jeg kan kjøpe meg ting, hehe... når jeg er vant til hvor billig det er!
gruer meg til å jobbe hardt for å holde på den lave vekta jeg har klart å opparbeide meg, hehe... :P
gruer meg til å ikke se søte salamandere i hvert buskas.. og pungrotter på søppelkassene og papegøyer i trærne =)
gruer meg til å forlate dette bekymringsløse livet... her nede sover vi lenge om morran, går på stranda og på shopping...
gruer meg til å ikke kunne gå ned på denne fantastiske stranda... kommer til å savne den... gå tur ned dit, ligger der å sole seg, bare se ut på havet og den hvite sanda....

hm... tror det er det jeg kommer på nå... hehe.... kommer sikkert med oppdateringer etterhvert ;) hihi...

4 kommentarer:

  1. TAKK:D Det ble jo veldig bra da, du som sa det ble vanskelig;) hehe

    Men hvordan har du tenkt til å samtidig bo ved siden av meg og pendle med ub hver dag?:P hehe..
    Håper du blir i hønefoss med meg... ensomt uten deg..wræææl!! hehe..trene sammen:)

    irriterer meg litt at jeg ikke kan se innlegget ditt samtidig som jeg kommenterer,for nå har jeg glemt hva jeg skulle kommentere..:P haha.. gullfisk maks!

    jeg vet hva jeg gleder meg til: at du kommer om under en mnd!! det går så fort:) herrrlig!

    SvarSlett
  2. jo, det var det ja... STRANDA!! det kan jeg tro på at du kommer til å savne maks ja.. ser det bare for meg jeg.. jeg har alltid ønsket bo sånn like ved en strand.. se ut over havet og drømme meg vekk.. det hadde jeg gjort lett.. elsker vann:)

    men du.. pass deg for manetene da..

    SvarSlett
  3. hehe jeg skal pendle med ub før jul og flytte til hønefoss etter jul! da får jeg til begge deler vettu ;) hehe...

    dessuten... er ikke maneter her =)

    SvarSlett
  4. jeg skulle ønske jeg hadde hatt sjansen til å besøke deg der nede. sagt det før og sier det igjen jeg vett.. men det er veldig synd jeg aldri fikk gjort:( skal bli godt å få deg hjem, sånn at du kan hjelpe meg med julegavshopping. blir slunkne gaver i år desverre folkens.. kan gi mye løøøv da..;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D