mandag 3. november 2008

1 måned igjen...

hellu alle sammen! nå er det en måned (og en dag :P) til jeg lander i norge! tjohei hvor tiden flyr! jeg har hatt to eksamener og jeg skal ha en til i morgen. 3 eksamener på 4 dager, blargh... så... den første gikk ikke bra, den andre gikk... helt greit... overhodet ikke strålende... men jeg tror jeg skal klare å stå? kanskje? vi får vente å se! får svar i slutten av november så... og den jeg skal ha i morgen føler jeg meg ikke klar for :S men jeg har jo ikke følt meg klar til en eneste eksamen enda så... sånn blir det når de putter dem oppå hverandre!! åå.. irriterende... men men.... det får gå som det går... det er i det minste en uke til neste, så den får jeg gooood tid på! deilig =)
det var skikkelig varmt i dag også... renner bort jeg.... vi prøvde å ligge litt ute på plenen og lese til eksamen... det varte omtrent et kvarter det før vi ikke klarte mer =) hehe... men det er delicious =)

ps: tenker masse på pappa... håper du blir frisk fort! hvis ikke skal jeg komme hjem og piske deg i god form igjen ;) hihi... <3

1 kommentar:

  1. Heisann.
    Frisk som en fisk jeg he he.Skal se hvem som løper fra hvem tenker jeg.Har heldigvis litt tid igjen til du kommer men skal klare og løpe til deg da ja he he. Stor klem til jenta til Pappa

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D