torsdag 6. november 2008

stress

nå er 3 av 4 eksamener over! det er en lettelse.... den siste gikk litt bedre enn de to forrige, det var bra =) så nå er neste på onsdag, det betyr at jeg kan lese med litt saktere tempo, hvilket er deilig.. kanskje jeg kan være litt forberedt til neste eksamen?
begynner å føle stresset... når jeg kommer hjem stopper det jo ikke heller.. med en gang jeg kommer hjem, må jeg skrive to eksamensoppgaver... jeg aner ikke engang hva faget går ut på omtrent en gang... også er det med noen sånne dataprogram.. aldri vært borti dem jeg... uff... og så må jeg/vi kanskje skrive teorien til bachelor oppgava før jul også... :( også skal jeg jobbe litt i jula.. for første gang! hvilket er veldig bra for meg, for jeg trenger pengene =) men det betyr at jeg får se mindre til håkon.. og gm.... og andre jeg har lyst til å besøke i jula :( men får vel klemt inn litt besøk her og der, må bare det! og januar kommer til å bli litt stress også... for da er vi tilbake på hønefoss, og da skal vi ha framføring for de oppgavene vi skal skrive nå når vi kommer hjem, også må vi komme oss a jour på bachelor oppgaven, pluss at vi skal ha masse evaluering av det oppholdet her nede og sånt.. og bachelor oppgava kommer til å generelt ta mye tid framover.... huff... men jeg gleder meg fryktelig til å komme hjem for det! møte alle sammen igjen =) savner dere masse!! bare ikke så gøy å tenke på alt stresset som venter der hjemme.... :P men all kosen som venter trekker jo humøret opp ganske mye =) hihi!

2 kommentarer:

  1. Hei lille venn !
    Det var ikke lite du skulle rekke da he he.Stakkars liten . Men hundre kilo med kos når du kommer da våkner du vett .Masse klemmer fra mamma og Pappa detta klarer du.

    SvarSlett
  2. Bachelor er stress ja.. angrer nesten litt..:P men men. vi kommer vel oss igjennom det, og jeg skal hjelpe så mye jeg kan!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D