fredag 28. oktober 2011

Hva er galt med verden

jeg ble fysisk kvalm når jeg leste dette:
http://www.dagbladet.no/2011/10/27/nyheter/utenriks/dyrenes_nyheter/18777491/

Hva faen?? Syke, syke mennesker! Jeg blir så dårlig! At det går an!!

Det blir ikke bedre av at jeg samtidig som jeg leser dette, hører på radioen at forsvareren til Breivik mener han burde få mildere straff for at han har hjulpet politiet så masse og fortalt så mye. What the fuck?? Han er fortsatt en syk syk syyyyk mann, som har stått for det verste massedrapet i historien. Det blir ikke mindre ofre i denne saken, og det lindrer ikke på smerten til de som sitter igjen at han er "flinK" og forteller onkel politi om det? Nei vettu hva... han fortjener resten av livet i en liten celle med tørt brød og vann! Uansett hva han gjør i ettertid, det forandrer IKKE hva han har gjort...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D