fredag 21. oktober 2011

Dream on

Nattens drøm inneholdt blant annet atdet plutselig sto folk på døra mi, klar til å feire halloween, helt uforberedt på meg. det var blant annet marie, kledd ut som en bie, men kostymet var bare en gul onepiece med noen dårlige svarte streker på, og en kollega fra jobben i fluekostyme! Og jeg hadde ikke noe kostyme, så jeg løp på badet for å ta på meg de fargede linsene mine, men de syntes ikke at jeg hadde på meg en gang. Og pappa sov på badet, og ble ganske forbanna for at jeg brukte opp alle de rene håndkledene på badet (mitt bad :P) og at jeg var så lenge borte fra gjestene mine!

En annen del av drømmen gikk jeg og håkon tur i skogen og kom over en kjeeempefin hytte. så vi brøyt oss inn for å se litt nærmere på den. Men det kom en bil på veien, så vi måtte forte oss ut, og vi spurtet avgårde! så fikk jeg så utrooooolig dårlig samvittighet for å ha brutt meg inn dit, så vi stakk tilbake og brøyt oss inn en gang til, eller nå gikk vi stort sett bare inn, for nå var det mennesker der. så sørget vi får å bli oppdaget, og da beklaget vi sååååå masse og sa at vi hadde gått inn i feil hytte! vi beklaga masse, og hun gamle damen syns det var greit da, alle kan ta feil :P så da følte vi liksom vi hadde fått tilgivelse, selv om vi ikke sa noe om at vi hadde vært der før og.... :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D