mandag 4. juli 2011

Thaisommer

Da kommer jeg med middagsforslag igjen jeg dere!
Lag hjemmelaget pizza - med ny vri! Det er en pizza på Dolly Dimples som jeg bare ELSKER, så mye at vi har laget den hjemme et par ganger, for det er knallgodt! Den heter Thaisommer og vi har på: kylling, løk(rød eller vårløk), cashewnøtter, ost og søt chilisaus!

Stek kyllingbiter i stekepanna. To - tre fileter holder til en pizza. Ha oppi søt chilisaus på slutten og la det futre litt i panna. Ha oppi så mye saus du vil, vi tok en del, og det er fordi det blir borte litt smak under steking! Lag bunnen som vanlig (eller som vi pleier med litt havregryn og paprika og annet krydder i deigen). Smør på et lag med tomatpurre. Ha over kyllingen m/ saus. Ha over løken. Her går det også an å putte på jalapenos for dem som vil det! Så putter dere på ost, og til slutt cashewnøtter! Ikke noe mer krydder behøves. Voila! Stekes i et kvarter eller mer :) Det er DRITGODT, I tell ya!

Hakke tatt bilde av det, men det skal jeg gjøre neste gang :) Bon appetitt folkens!

2 kommentarer:

  1. Det vil jeg gjerne få servert neste gang jeg kommer ;p

    SvarSlett
  2. den er god, skal vi si mandag eller tirsdag da? hihi ;)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D