torsdag 2. desember 2010

Trekant

Hvorfor blir folk så j*** provoserte av en tv-program? Hørte på radioen nettopp at programmet Trekant har fått masse skriftlige klager, og mye tyder på organisert motstand. WHYY?? Det er bare å la vær å se på! Eventuelt nekt ungene dine å se det da, hvis det er det som er problemet. NRK sender det sent på kvelden og det er jo ment for unge (regner jeg med). De gjør da ikke noe galt i det programmet? Har ikke sett på det så mye jeg, men. Uansett, så er det bare å la vær å se på det. Er jo programmer jeg ikke liker også, men da skifter jeg kanal eller leser en bok i stedet. Man er ikke SÅ avhengig av å se på EN kanal at man blir sint når det går noe man ikke liker der! Ingen som klager når alt av tv serier blir utsatt på grunn av fotball eller OL....


:P

Et tv program om sex er liksom i sterkeste laget, men dokumentarer som viser mennesker som blir torturert og skyfla ned i grøfter av gravmaskiner, nei det er barnemat i forhold :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D